7/2-2010, 1:18
Kristian Bjerre...
Antal indlæg: 356
KBH N
Csa
www.csacph.dk
|
http://csa.dk/forum/vis_emne.asp?id=1911&mode=
| Stoffer skrev: | | Nåede kun at overføre min kamp, da jeg jo skulle til NordicOpen om søndagen ... Ettrup har dog lovet at få lagt både Runes og Colombos kamp op også (Det er ham der har båndet |
| Dj Grov go skrev: | | Jeg gætter på, at der går syv måneder! |
| CARSTEN skrev: | Hey hey... nu fik I det mindste et cam
Det kommer op i løbet af ugen - det er jo old gammel teknologi med bånd og sår'n |
*HOST*
|
7/2-2010, 12:33
Patrick Gulddre...
Antal indlæg: 31
amager
csa aight
|
kan du så ikke også i samme moment uploade min kamp fra DM 09, hvis der ikke er gået tristan i den 
--- ærg dig ikke over det du prøver, ærg dig over det du ikke prøver
|
8/2-2010, 10:07
Carsten Garne E...

Antal indlæg: 2496
Amar
CSA.dk
www.csa.dk
|
Jeg har båndene - men kan ik få det rigtige kabel fra SONY og gider ikke smide flere penge eller tid på det gamle lorte cam (har jo mit nye flashy HD fra Canon  ) MEN såfremt jeg kan låne et cam der tager DV9 bånd m. kabel til PC så skal jeg med glæde få lagt det op - så anyone??
--- "Smukke ord er ikke altid sande - sande ord er ikke altid smukke!" - "If there is something that you wish to accomplish, stop thinking and start doing!"
|
8/2-2010, 11:10
Christian Graug...

Antal indlæg: 2434
København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...
|
Var det ikke det du lånte mit kamera for dengang?
--- "det var bara den stoerste lort ever, det var næsten et gay experience baglens" -Kári
|
8/2-2010, 13:51
Carsten Garne E...

Amar
CSA.dk
www.csa.dk
|
Nej - det lånte jeg lige præcis 14 dage før  ...men hey må jeg låne det igen?
--- "Smukke ord er ikke altid sande - sande ord er ikke altid smukke!" - "If there is something that you wish to accomplish, stop thinking and start doing!"
|
8/2-2010, 15:02
Christian Graug...

Antal indlæg: 2434
København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...
|
Ja selvf.
--- "det var bara den stoerste lort ever, det var næsten et gay experience baglens" -Kári
|
8/2-2010, 16:50
Carsten Garne E...

Amar
CSA.dk
www.csa.dk
|
Super
|
19/3-2010, 0:31
Christian Colom...
Antal indlæg: 304
KBH Ø
CSA
ChristianColom...
|
ttt
--- I eat your house......
|
20/3-2010, 21:54
Carsten Garne E...

Amar
CSA.dk
www.csa.dk
|
|